مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 دی 1399 ساعت 21:052020-12-26سياسي

فارس من| فعلا ساخت و ساز در جوار حبقوق نبی(ع) ممنوع است/ مشکل اعتبار داریم


طبق اظهارات مسوولان؛ نگاه چندگانه هیات امنای بارگاه حبقوق و نبود اعتبارات کافی دلیل راکد ماندن پروژه زائرسرای حبقوق نبی(ع) است و فعلا هم هر گونه ساخت و ساز تا ارائه طرح جامع توسعه ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، سوژه ثبت شده که در همین راستا با شهردار تویسرکان گفت وگو کردیم.

احسان پیری در گفت و گو با خبرنگار فارس پروژه زائرسرای آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) را از پروژه های استانی دانست و اظهار کرد: شهرداری هم از اعتبارات داخلی برای پروژه هزینه می کند؛ اما اعتبارات آن بیشتر استانی است.

وی با بیان اینکه آرامگاه حبقوق نبی(ع) یک اثر تاریخی و مذهبی است که تصمیم گیری انجام امور در محوطه آن بر عهده هیات امناست افزود: به همین دلیل شهرداری در بحث فرهنگی یا مذهبی نمی تواند طرحی را ارائه و یا اقدامی انجام دهد چراکه باید توسط هیات امنا تایید شود.

شهردار تویسرکان با بیان اینکه ساخت زائرسرا از طریق هیات امنا مطرح و مصوب شد و شهرداری به عنوان متولی و مجری طرح با تخصیص اعتباراتی عملیات اجرایی پروژه را شروع کرد گفت: مشکلاتی در هیات امنا و نیاز به اعتبارات زیاد سبب شد عملیات اجرایی پروژه کند پیش برود.

 وی خاطرنشان کرد: اوایل امسال طبق برآورد انجام شده با توجه به افزایش نرخ امروز اعتباری بالغ بر 30 الی 40 میلیارد تومان برای تجهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فعلا ساخت و ساز در جوار حبقوق نبی(ع) ممنوع است/ مشکل اعتبار داریم

فارس من| فعلا ساخت و ساز در جوار حبقوق نبی(ع) ممنوع است/ مشکل اعتبار داریم